Best Effective Technology Contact Center
TCCTA Contact Center Awards
Best Work Flow Contact Center
Best Online Insurance – Thailand
International Business Magazine
Motor Insurance Initiative of the Year
Insurance Asia Awards
The Best Facility Contact Center (Under 100 seats)
The Best Tele Marketing Contact Centre
รางวัล The Best Contact Center Supervisor (Telemarketing) – คุณภัณพิมภัค มงคลจิรสีห์
รางวัล The Best Contact Center Supervisor (Telemarketing) – คุณณัฐพล โล่ห์บัณฑิตสกุล
รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณชุติรัตน์ บัวทอง
รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณสุกัญญา ดวงมุสิก
รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณอริสา สมถวิล
รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณพงศกร โอฬาริกสกุล
รางวัล The Best Contact Center Quality Assurance Support Professional – คุณณัฏฐพร สัมฤทธิ์ภักดี
รางวัล Best Contact Center Agent of the Year – คุณณัฐธิดา ใจห้าว
รางวัล Best Contact Center Agent of the Year – คุณวรันต์พร แก้วมะคำ
รางวัล Best Contact Center Supervisor of the Year – คุณขวัญชีวิต ภูมิพันธ์
รางวัล Best Contact Center Manager of the Year – คุณสุระภา อารีราษฎร์
รางวัล Best Contact Center Support Professional of the Year – คุณรัฐธิดา ศิริจรรยารักษ์
รางวัล Excellence Contact Center Agent ดีเด่น– คุณปรีนันท์ญา ทองรักษ์
รางวัล Support Professional ดีเด่น – คุณอธิคม โภไคยโศภิษฐ์