What can we help you with?
รางวัลที่เราได้รับ
รางวัลการันตีคุณภาพและการบริการที่เราได้รับจากทั่วเอเชีย
รางวัลระดับองค์กร ตอกย้ำความเป็นเลิศด้านบริการ
Image
Best Effective Technology Contact Center, 2021
TCCTA Contact Center Awards
Image
Best Work Flow Contact Center, 2021
TCCTA Contact Center Awards
Image
Best Online Insurance – Thailand, 2021
International Business Magazine
Image
Motor Insurance Initiative of the Year, 2021
Insurance Asia Awards
Image
The Best Facility Contact Center (Under 100 seats), 2017
TCCTA Contact Center Awards
Image
The Best Facility Contact Center (Under 100 seats), 2016
TCCTA Contact Center Awards
Image
The Best Tele Marketing Contact Centre, 2015
Insurance Asia Awards
Image
The Best Tele Marketing Contact Centre, 2015
TCCTA Contact Center Awards
รางวัลระดับบุคคล
Image
2017
- รางวัล The Best Contact Center Supervisor (Telemarketing) – คุณภัณพิมภัค มงคลจิรสีห์
- รางวัล The Best Contact Center Supervisor (Telemarketing) – คุณณัฐพล โล่ห์บัณฑิตสกุล
- รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณชุติรัตน์ บัวทอง
- รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณสุกัญญา ดวงมุสิก
- รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณอริสา สมถวิล
- รางวัล The Best Contact Center Agent (Teleservice) – คุณพงศกร โอฬาริกสกุล
- รางวัล The Best Contact Center Quality Assurance Support Professional – คุณณัฏฐพร สัมฤทธิ์ภักดี
Image
2016
- รางวัล Best Contact Center Agent of the Year – คุณณัฐธิดา ใจห้าว
- รางวัล Best Contact Center Agent of the Year – คุณวรันต์พร แก้วมะคำ
- รางวัล Best Contact Center Supervisor of the Year – คุณขวัญชีวิต ภูมิพันธ์
- รางวัล Best Contact Center Manager of the Year – คุณสุระภา อารีราษฎร์
- รางวัล Best Contact Center Support Professional of the Year – คุณรัฐธิดา ศิริจรรยารักษ์
- รางวัล Excellence Contact Center Agent ดีเด่น– คุณปรีนันท์ญา ทองรักษ์
- รางวัล Support Professional ดีเด่น – คุณอธิคม โภไคยโศภิษฐ์